everything
لینک دوستان
پيوندهای روزانه

ورزش منظم ، هر روز در صورت امکان ، مهمترین کاری است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید. در کوتاه مدت ، ورزش به کنترل اشتها ، افزایش خلق و خو و بهبود خواب کمک می کند. در دراز مدت ، خطر بیماری های قلبی ، سکته مغزی ، دیابت ، زوال عقل ، افسردگی و بسیاری از سرطان ها را کاهش می دهد. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری موارد زیر را توصیه می کند:

برای بزرگسالان در هر سنی

حداقل 150 دقیقه ورزش هوازی متوسط مانند پیاده روی سریع یا 75 دقیقه ورزش شدید مانند دویدن (یا ترکیبی معادل هر دو) هر هفته. خوب است ورزش را به جلسات کوچکتر تقسیم کنید به شرط اینکه هر جلسه حداقل 10 دقیقه طول بکشد.
تمرینات قدرتی که حداقل دو روز در هفته روی تمام گروه های اصلی عضلات-پاها ، لگن ، پشت ، شکم ، سینه ، شانه ها و بازوها کار می کند. تمرینات قدرتی ممکن است شامل بلند کردن وزنه ، استفاده از نوارهای مقاومتی ، یا تمریناتی مانند وزنه برداری و نشستن باشد ، که در آن وزن بدن شما مقاومت را نشان می دهد.

برای زنان باردار

دستورالعمل های ورزش هوازی برای اکثر زنان باردار بی خطر تلقی می شود. CDC هیچ توصیه ای برای تمرینات قدرتی نمی کند. ایده خوبی است که برنامه ورزشی خود را با پزشک خود مرور کنید.

برای کودکان

حداقل 60 دقیقه فعالیت بدنی در روز، که بسیاری از آنها باید به ورزش های هوازی اختصاص داده است. کودکان باید تمرینات شدید و تمرینات قدرتی ، مانند حرکات کششی یا ژیمناستیک را حداقل سه روز در هفته انجام دهند.

[ چهارشنبه 21 مهر 1400 ] [ 15:17 ] [ negin ] [24 بازدید]
.: Weblog Themes By pichak :.

درباره وبلاگ

آرشيو مطالب
آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
هفته گذشته : 7
ماه گذشته : 6
سال گذشته : 117
کل بازدید : 5437
کل مطالب : 33
نظرات : 0
امکانات وب